daisymistfall

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Daisy Mistfall - 22 september 2013 21:38

Mobbad rubrik, men kommer börja blogga på wolfbrooke.bloggplatsen.se i stället nu. :) Köpte Star Rider idag också så nu är jag SR på Willow igen och kan fortsätta där med uppdragen osv. ^^ Två hästar fick flytta från mitt stall idag också, Frostheart & Cinnanmonflame. Kändes lite tungt, men visste att det var det rätta så. Och så kom det en ny krabat till stallet idag den 22/9. Avslöjar inget om vilken ras just nu, utan det får nog vänta tills imorgon. ;) Men ni kan få namnet i alla fall - Babymaniac.

Kommer förmodligen sälja Pepper snart också, lutar mest åt det hållet.


Vi syns imorgon på Wolfbrooke.bloggplatsen.se! :)

Av Daisy Mistfall - 22 september 2013 00:18

Hej, funderat lite på att sälja vissa hästar som jag tråkigt nog inte känner att jag passar så mkt med. :/

Detta är på mitt konto med Willow W.

Frostheart: Älskade denna häst från början, längtade supermycket tills jag skulle få bli hennes ägare. Men på senaste känner jag att hon och jag inte klickar som vi gjorde från början - därför kommer hon nog bli en av dem som får en ny liten ägare som tar hand om henne. :c   


Den envisa åsnan Pepper: Asså ja haha envisare plutt får man väl leta efter. Vet inte riktigt om jag ska ha kvar honom eller inte, vill ha en ponny men helst en annan färg så vi får se men han är också sockersöt så ahha. :(


Midninghtspirit: Henne ska jag ha kvar, no doubt's about that! :D


Cinnamonflame: Alltså Flamman var ett spontanköp, älskade han när jag kikade på appaloosarna när dem kommit, men ridit han typ minst och känner inte alls att vi passar ihop så han får nog tyvärr packa sitt hö han med och åka.

Planerar i alla fall kanske om Pepper säljs en ny ponny och en annan häst, vilken är oklart just nu men vi får se när det blir dubbla sc helg nästa gång, väljer att inte köpa denna gång då jag är lite pank irl. xD


Men just nu så har jag mest kvar Pepper för att få testa ponnytävlingen i veckans uppdatering så. ^^

Daisy Mistfall

Hej! Daisy heter jag. Jag bor i Moorland med min häst Sundancer.

Jag driver en Starstable blogg & jag hoppas ni kommer tycka den är bra att läsa.

Här på bloggen får ni ta del av våran resa på ön Jorvik, samt en del redigeringstips med mera!

 

Innan du går får du gärna lämna en kommentar eller ge tips på vad just du vill läsa om i min blogg.

 

@DaisyMistfall - SSO

Mina hästar

Namn: Sundancer

Smeknamn: Sunny

Kön: Sto

Ras: Jorvikiskt Varmblod


Sundancer är min egna häst som jag hade som ridlägerhäst tidigare, men sedan fick jag köpa henne. Sunny är en livlig häst med mycket temperament. Hon älskar att hoppa & springa lopp och gör alltid sitt bästa i alla lägen.

Hon sticker också ut ganska mycket i mängden till utseendet, med sin ljusbruna färg, höga strumpor och vita man & svans.

 

Sundancer står just nu själv i stallet men jag planerar att köpa in en stallkompis åt henne inom några få veckor!

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards