daisymistfall

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Daisy Mistfall - 9 september 2013 19:03

Hej! Idag har jag fixat lång man till Sunny hos Steve's. Blev jättenöjd! Hon blev sjukt söt! :D Kommer definitivt inte att klippa av den hehe. Har fixat lite på bloggen också, haah blev trött på det gamla. :/


Men nu är jag nöjd i alla fall ska bara fixa om i menyn så sen klar. ^^ Om en timme ungefär ska jag köra MLC, skulle ha kört FPC klockan 6 men missade det för var tvungen att äta haha fail. xD Nej nu ska jag kolla vem som brevat mig, så hörs!

 

 



Av Daisy Mistfall - 9 september 2013 16:44

Så sant som det är sagt alltså. Känner att jag vill ha något nytt, då jag typ har min tävlingsoutfit som "vanlig" outfit och rider runt med i vanliga fall också haha. Har köpt idag en jacka från Valedale som var ganska billig, 3300 JS ungefär, den har typ 3+ i rida, 3+ i hoppa & 1+ kommando. Det fattas bara ev en ny hjäm, ridbyxor, handskar och ett schabrak till Sunny, men har redan bestämt mig för att köpa den gråa filten i SGB, baronessans filt.


Det som är lite jobbigt är att jag måste köpa allt för JS dem närmaste 3 veckorna, planerar nämligen att köpa en till häst då när jag fått råd. :D Jag räknar med att Sunny är färdiglevlad då, hon är i level 9 just nu så. Har nämligen gett mig själv ett löfte att INTE köpa fler hästar förrens dem jag redan har är färdiglevlade. xD


Jackan som jag köpte idag. c:

 


Daisy Mistfall

Hej! Daisy heter jag. Jag bor i Moorland med min häst Sundancer.

Jag driver en Starstable blogg & jag hoppas ni kommer tycka den är bra att läsa.

Här på bloggen får ni ta del av våran resa på ön Jorvik, samt en del redigeringstips med mera!

 

Innan du går får du gärna lämna en kommentar eller ge tips på vad just du vill läsa om i min blogg.

 

@DaisyMistfall - SSO

Mina hästar

Namn: Sundancer

Smeknamn: Sunny

Kön: Sto

Ras: Jorvikiskt Varmblod


Sundancer är min egna häst som jag hade som ridlägerhäst tidigare, men sedan fick jag köpa henne. Sunny är en livlig häst med mycket temperament. Hon älskar att hoppa & springa lopp och gör alltid sitt bästa i alla lägen.

Hon sticker också ut ganska mycket i mängden till utseendet, med sin ljusbruna färg, höga strumpor och vita man & svans.

 

Sundancer står just nu själv i stallet men jag planerar att köpa in en stallkompis åt henne inom några få veckor!

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards