daisymistfall

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Daisy Mistfall - 2 september 2013 20:19

Hallå! Mitt namn är Daisy och jag bor tillsammans med min ridlägerhäst Sundancer aka Sunny i Moorlandstallet, men planerar en flytt till Vingården så småningom. :) Just nu håller jag & Sunny på förfullt att lära känna varandra och vi har redan hunnit hjälpa många i stallet och sprungit några lopp tillsammans!


Som sagt är Sunny min ridlägerhäst, jag har förutom i uppdrag att hjälpa andra i Jorvik fått i uppdrag att träna Sundancer så att hon får upp konditionen igen då hon just nu är rätt seg efter sommarbetet (bokstavligt talat).


Lite bilder på mig och min fina Sunny. 

 

'

Hoppas du fortsätter läsa min blogg och följer min & Sunnys resa genom hela ön Jorvik!

 

Daisy Mistfall

Hej! Daisy heter jag. Jag bor i Moorland med min häst Sundancer.

Jag driver en Starstable blogg & jag hoppas ni kommer tycka den är bra att läsa.

Här på bloggen får ni ta del av våran resa på ön Jorvik, samt en del redigeringstips med mera!

 

Innan du går får du gärna lämna en kommentar eller ge tips på vad just du vill läsa om i min blogg.

 

@DaisyMistfall - SSO

Mina hästar

Namn: Sundancer

Smeknamn: Sunny

Kön: Sto

Ras: Jorvikiskt Varmblod


Sundancer är min egna häst som jag hade som ridlägerhäst tidigare, men sedan fick jag köpa henne. Sunny är en livlig häst med mycket temperament. Hon älskar att hoppa & springa lopp och gör alltid sitt bästa i alla lägen.

Hon sticker också ut ganska mycket i mängden till utseendet, med sin ljusbruna färg, höga strumpor och vita man & svans.

 

Sundancer står just nu själv i stallet men jag planerar att köpa in en stallkompis åt henne inom några få veckor!

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards