daisymistfall

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Seg bloggning ;_;

Av Daisy Mistfall - 8 september 2013 19:09

Ja haha. Har bara inte känt ngt sug för att blogga hehe. :( Men har ändå inget att göra så tänkte att jag skulle masa mig bort till bloggplatsen. ;) #lat nej men. Igår dampade jag iaf runt med Selena eller Annabelle eller vad du nu heter vännen ;) Sjukt kul var det ahahha! Vi hade en trevlig diskussion om ridklubbar helt random (?), vi tävlade VDC & FGC där jag faktiskt kom 3:a haha, hade man ju aldrig trott. Vi har även gjort världen osäker med våra hästar, där vi dampade runt som vildhästar vid Valedalesjön. *tycker synd om våra hästar som blev kallade damphästar hela kvällen HAHA* ja så sammanfattningsvis dampade vi runt hela kvällen i princip. 8D <3



jävla stolt









Orkade inte redigera bilderna så bjuder en fin konversation. ^___^

Och om ni inte redan gissade det så var anna på andra sidan medans jag stog här forever alone. YEY

 

 
 
Selena Flowerfall

Selena Flowerfall

9 september 2013 17:03

HAHA det var jättekul! OwO ♥ Damp damp! x"D

http://selenas.bloggplatsen.se

Daisy Mistfall

9 september 2013 17:42

HAHA ja x''D ♥ Hästarna kommer aldrig att vara desamma igen ;) ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daisy Mistfall - 22 september 2013 21:38

Mobbad rubrik, men kommer börja blogga på wolfbrooke.bloggplatsen.se i stället nu. :) Köpte Star Rider idag också så nu är jag SR på Willow igen och kan fortsätta där med uppdragen osv. ^^ Två hästar fick flytta från mitt stall idag också, Frostheart...

Av Daisy Mistfall - 22 september 2013 00:18


Hej, funderat lite på att sälja vissa hästar som jag tråkigt nog inte känner att jag passar så mkt med. :/ Detta är på mitt konto med Willow W. Frostheart: Älskade denna häst från början, längtade supermycket tills jag skulle få bli hennes ägare....

Av Daisy Mistfall - 21 september 2013 22:26

Jag är väldigt oaktiv på SSO just nu, och anledningen till det är för att det känns som om det tar upp för mycket tid just nu, vill verkligen satsa på skolan så jag får de betyg jag vill ha till gymnasievalet. Men saknar det något grymt mycket och bl...

Av Daisy Mistfall - 18 september 2013 20:20

Alltså känslan när man suttit och klurat ut namn osv, japp ni gissar rätt byter konto IGEN. Så när jag väl är klar, funderat på namn osv, ska logga in så tar det typ hundra år, stänger ner laddningen sen står det att servern är nere på grund av oplan...

Av Daisy Mistfall - 15 september 2013 21:32


Alltså.. Förbered er på ett halvt deppat inlägg. Det är såhär att jag går ju i nian, mycket läxor alltså och så tillbringar jag ganska mycket tid i stallet. Och jag vet inte alls just nu vad jag ska göra med SSO, tycker det är superoligt att spela oc...

Daisy Mistfall

Hej! Daisy heter jag. Jag bor i Moorland med min häst Sundancer.

Jag driver en Starstable blogg & jag hoppas ni kommer tycka den är bra att läsa.

Här på bloggen får ni ta del av våran resa på ön Jorvik, samt en del redigeringstips med mera!

 

Innan du går får du gärna lämna en kommentar eller ge tips på vad just du vill läsa om i min blogg.

 

@DaisyMistfall - SSO

Mina hästar

Namn: Sundancer

Smeknamn: Sunny

Kön: Sto

Ras: Jorvikiskt Varmblod


Sundancer är min egna häst som jag hade som ridlägerhäst tidigare, men sedan fick jag köpa henne. Sunny är en livlig häst med mycket temperament. Hon älskar att hoppa & springa lopp och gör alltid sitt bästa i alla lägen.

Hon sticker också ut ganska mycket i mängden till utseendet, med sin ljusbruna färg, höga strumpor och vita man & svans.

 

Sundancer står just nu själv i stallet men jag planerar att köpa in en stallkompis åt henne inom några få veckor!

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards